Heb je zin om te handballen in Alphen aan de Rijn? Kom eens kijken naar een wedstrijd of, beter nog, kom gewoon meetrainen bij SV Rijnstreek! We kunnen altijd nieuwe leden gebruiken. Van klein tot groot, van jong tot oud.

Je mag drie keer meetrainen voor je een beslissing neemt. Ben je na de trainingen nog enthousiaster geworden? Stuur dan een mailtje naar secretaris@svrijnstreek.nl en meld je aan. Wil je je direct inschrijven als lid? Gebruik dan het aanmeldformulier hiernaast.

Om niet  voor verrassingen komen te staan hierbij een overzicht van een normaal handbalseizoen.

Een handbalseizoen kent twee seizoen
1. Veldseizoen
2. Zaalseizoen

Veldseizoen

Als het nieuwe schooljaar start, begint ook SV Rijnstreek weer met trainen. De trainingen zijn aan de Olympiaweg, op het terrein van korfbalvereniging Tempo. Per team kan het enigszins verschillen maar meestal train je twee keer in de week.

De wedstrijden worden gespeeld op de zondagen in regio Den Haag en Rotterdam. Het wedstrijdschema komt op de site zodra deze bekend is. Meestal start het wedstrijdseizoen in september.

Het tweede gedeelte van het veldseizoen begint tegen het einde van de maand maart tot en met de tweede week van juni. Ook gaan we dan weer buiten trainen.

Zaalseizoen

Het zaalseizoen loopt van eind oktober tot en met begin maart. Deze periode trainen de meeste teams in de Limeshal. De trainingsdagen en tijden blijven hetzelfde als het buitenseizoen.

De wedstrijden van de zaalcompetitie worden ook op de zondagen gespeeld. De thuiswedstrijden zijn in de Limeshal.

Opzeggen

Je lidmaatschap opzeggen kan tot 1 mei. Dat doe je door een mail te sturen naar administratie@svrijnstreek.nl

Word lid van s.v. Rijnstreek!

Voorletters en achternaam*

Roepnaam*

Geboortedatum*

Adres*

Postcode + woonplaats*

E-mailadres*

Pasfoto uploaden* Max. 5 MB, JPG, PDF of PNG)

Nog geen 18 jaar? Vul dan a.u.b. ook de contactgegevens van een ouder/verzorger in.

Wilt u deelnemen aan de handbalcompetitie?

Was u al eerder lid van een handbalvereniging?*

Van welke vereniging was u lid?

Tot wanneer was u daar lid?

In welk team speelde u?

Welke klasse speelde het team waarin u speelde?

Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld. Lees ook de Privacyverklaring.
    Deze website wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en de Google Gebruiksvoorwaarden zijn van toepassing.