22 juni 2024

Zondag 26 mei heeft de jaarlijkse leden BBQ weer plaatsgevonden. Het was een super gezellige middag met veel zon! We waren net op tijd klaar met het feest voor dat de onweer en regen weer losbarstte.

We hebben als bestuur ook alle vrijwilligers weer bedankt voor hun inzet dit seizoen. Scheidsrechters, bestuursleden en trainers, nogmaals bedankt! Zonder jullie inzet kan de club niet zo goed draaien als het nu doet.

Helaas hebben we ook afscheid genomen van Patricia. Zij heeft zich jarenlang ingezet als clubscheids en opleider van de jeugdscheidsrechters. Hele zondagen stond je de uit- en thuisspelers in het gareel te houden en zorgde je voor sportieve wedstrijden. Wat zullen we jou missen!

Nog een paar weken en dan zit het seizoen er al weer op. Wat is het jaar weer snel gegaan!