Maandenlang hebben wij vanuit het bestuur, achter de schermen, gewerkt aan een nieuwe website. En wat zijn wij trots op het resultaat!

We hebben ons best gedaan om de site overzichtelijk te houden, zonder te veel tekst. We hebben meer nadruk gelegd op het delen van  berichten zodat we ook niet leden binnen Alphen beter kunnen bereiken in verband met ledenwerving. De agenda is bijgewerkt waar je alle activiteiten mooi in overzicht ziet staan. Het overzicht van de teams & trainingstijden zijn aantrekkelijker gemaakt met foto’s er bij. Ook hebben we een pagina waarop staat uitgelegd hoe wij als vereniging werken aan een veilig sportklimaat.

Scrol gerust een beetje rond en mocht je vragen of opmerkingen hebben dan horen we dat graag!

Wij willen ook heel graag Bastiaan Borst van BBDesign bedanken voor zijn hulp. Hij heeft de vormgeving van de website op zich genomen. Elke vraag van ons uit heeft hij geduldig beantwoord en ook in de avonden tijdens bestuursvergaderingen was hij bereikbaar om alle veranderingen door te voeren. Super!

En Perry Eijs van Kokosnoot media, bedankt voor het toffe promotiefilmpje op de homepage!

Namens het bestuur,
Margot Swart