Officieel nieuwe kleding leverancier Intersport Twinsport met webshop!

Het heeft even geduurd maar we zijn blij bekend te maken dat we een nieuwe partner voor onze sportkleding en attributen hebben. Dit is Intersport Twinsport gevestigd te Alphen aan den Rijn en is onze tevens het adres waar de kleding geleverd word.

Daarnaast hebben wij weer een webshop waar allerlei sportartikelen met en zonder clublogo besteld kunnen worden. Het is natuurlijk wel extra leuk als jij met je eigen clublogo rondloopt!

Onder Teams en dan kopje kleding vind je hier nog meer informatie over en de snelkoppeling naar de webshop.

Afscheid Voorzitter en Secretaris

Beste handbal vrienden,

Na bijna 7 jaar samen met het bestuur aan het roer te hebben gestaan stoppen wij, Ramon en Sylvana, met de functie als voorzitter en secretaris.

Toen wij begonnen stond Rijnstreek financieel er niet sterk voor, was er geen vaste thuisbasis én was er nieuwe kleding nodig en materialen.

Een thuisbasis is vorig seizoen gerealiseerd, nieuwe kleding en materialen zijn verzorgd en financieel zijn we niet rijk maar wel gezond.

Er moet nog steeds een hoop gebeuren, maar de fundering is naar ons idee gelegd.

Om dit verder te bouwen is er de nodige aandacht nodig waar wij op dit moment in ons leven niet voldoende tijd aan kunnen besteden. Daarnaast is een frisse wind goed om het uitbouwen voort te zetten.

Wij hopen dan ook dat er spoedig iemand hier verder mee wil gaan zodat Rijnstreek zich verder kan ontwikkelen.

Ramon zal nog twee lopende zaken afronden en hoopt dit deze eind augustus/september te kunnen beëindigen.

Beiden zijn zeker nog te zien op de club, omdat onze dochters blijven handballen.

Verder willen wij iedereen bedanken die zich inzet en/of heeft ingezet voor de club. Zonder deze vrijwilligers is het gewoonweg niet mogelijk om een vereniging gezond te houden.

Heel veel sportplezier gewenst.

Ramon en Sylvana van der Pouw Kraan

Vrijwilligers gezocht!

Hieronder een overzicht met de openstaande functies:

Voorzitter:
• Leiding geven aan en toezicht houden op het verenigingsleven.
• De algemene ledenvergadering (ALV) en de periodieke bestuursvergadering leiden.
• Bepaald het verenigingsbeleid in samenspraak met overige bestuursleden en commissies.
• Laat zich periodiek informeren door de commissies.
• Officieel woordvoerder van de vereniging.
• Contactpersoon naar gemeente, kantinestichting, Tempo, BC Limes en overig
Tijdsinvestering: 1 uur tot 3 uur per week. Bij hoge uitzondering meer.

Secretaris:
• Goed contact onderhouden met voorzitter
• De correspondentie voeren met de gemeente aangaande de huur voor de trainingen en wedstrijden
• Verzorgen van de agenda en vergaderstukken voor de algemene ledenvergadering en periodieke
bestuursvergaderingen.
• Onderhouden van contact met de gemeente, kantinestichting, Tempo, BC Limes en overig
• Bijhouden van de email-box
• Mutaties van nieuwe en gestopte bestuursleden tijdig doorgeven aan de Kamer van Koophandel.
• Zorg dragen voor informatie vanuit het bestuur naar de leden / ouders
Tijdsinvestering: 1 uur tot 3 uur per week. Bij hoge uitzondering meer.

Wedstrijdecretaris:
• Inplannen competitiewedstrijden en contact met andere verenigingen over te spelen wedstrijden
• De correspondentie voeren met de bond over indeling teams en competitie
• Samen met technische commissie teamindeling opstellen
• Aanmelden nieuwe leden en afmelden vertrekkende leden bij de bond
• Bijhouden van de email-box
• Wedstrijdoverzichten verzenden naar locaties en scheidsrechterszaken
• Zorg dragen voor informatie vanuit de bond en andere verenigingen naar de coaches en teammanagers
Tijdsinvestering: 1 uur tot 2 uur per week. Meer bij aanvang seizoen.

Jeugdcommissie:
• Belangen van jeugdhandbal zowel binnen als buiten de vereniging zo goed mogelijk behartigen
• Contact onderhouden met jeugd trainers en coaches
• Organiseren van activiteiten voor de jeugd
• Organiseren van wervingsacties voor nieuwe jeugdleden
• Bijhouden van de email-box
Tijdsinvestering: 1 uur per week. Bij hoge uitzonderen meer (bij organiseren activiteit bijv.)

Seniorencommissie:
• Belangen van seniorenhandbal zowel binnen als buiten de vereniging zo goed mogelijk behartigen
• Contact onderhouden met senioren trainers en coaches
• Organiseren van activiteiten voor de senioren
• Organiseren van wervingsacties voor nieuwe senioren
• Bijhouden van de email-box
Tijdsinvestering: 1 uur per week. Bij hoge uitzondering meer (bij organiseren activiteit bijv.)

Nieuwsblad, Facebook en website:
• Zorgdragen voor een maandelijks nieuwsblad (per email / op A4) met oa wedstrijduitslagen, nieuwtjes, verjaardagen etc
• Berichten en foto’s plaatsen op facebook en website
• Stimuleren van ouders en leden om berichten en foto’s aan te leveren
• Zorgdragen voor updaten van de website
• Bijhouden van de email-box
Tijdsinvestering: 1 uur per week. Bij hoge uitzondering meer.