Afscheid Voorzitter en Secretaris

Beste handbal vrienden,

Na bijna 7 jaar samen met het bestuur aan het roer te hebben gestaan stoppen wij, Ramon en Sylvana, met de functie als voorzitter en secretaris.

Toen wij begonnen stond Rijnstreek financieel er niet sterk voor, was er geen vaste thuisbasis én was er nieuwe kleding nodig en materialen.

Een thuisbasis is vorig seizoen gerealiseerd, nieuwe kleding en materialen zijn verzorgd en financieel zijn we niet rijk maar wel gezond.

Er moet nog steeds een hoop gebeuren, maar de fundering is naar ons idee gelegd.

Om dit verder te bouwen is er de nodige aandacht nodig waar wij op dit moment in ons leven niet voldoende tijd aan kunnen besteden. Daarnaast is een frisse wind goed om het uitbouwen voort te zetten.

Wij hopen dan ook dat er spoedig iemand hier verder mee wil gaan zodat Rijnstreek zich verder kan ontwikkelen.

Ramon zal nog twee lopende zaken afronden en hoopt dit deze eind augustus/september te kunnen beëindigen.

Beiden zijn zeker nog te zien op de club, omdat onze dochters blijven handballen.

Verder willen wij iedereen bedanken die zich inzet en/of heeft ingezet voor de club. Zonder deze vrijwilligers is het gewoonweg niet mogelijk om een vereniging gezond te houden.

Heel veel sportplezier gewenst.

Ramon en Sylvana van der Pouw Kraan